Malin Andersson

26/10 Mot Asien

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag på Starbucks och väntar på att min transport till flygplatsen ska komma och hämta upp mig. Jag har haft fyra fantastiska dagar här, jag har sett mycket och upplevt denna storstad. Folk är väldigt trevliga här (vilket jag inte direkt hade väntat mig) och hälsar och pratar med en. Jag har verkligen trivits på mitt hostel med, jag var nog en av de yngsta där då medelåldern var betydligt högre än på de tidigare ställen jag har bott på under resan, men det har varit lätt att hitta människor där att prata med ändå. Att resa själv är helt klart en stor skillnad jämfört med innan men det har gått över mina förväntningar det med. Jag hade dock inte velat göra det hela tiden men mellan att lämna de andra och möta upp Agneta så har det varit lagom att göra det. Flygturen beräknas att ta 19 timmar, vilket även inkluderar en mellanlandning i Taiwan, så det kommer att bli lite jobbigt. Nu ligger jag 9 timmar efter svensk tid men i Vietnam så kommer jag att vara 6 timmar före så det blir intressant att se hur den omställningen går. Vet inte hur det kommer att gå att blogga i Vietnam heller så om det inte går så kommer nästa uppdatering ifrån Thailand. Jag tror inte att det kommer att vara några problem men det återstår att se. Ja det var väll allt jag hade att skriva för idag, det gick inte att ladda upp bilder igår så försöker nu istället. Vi hörs när vi hörs, kram på er!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: