Malin Andersson

23/11 Poda & Chicken island

Kategori: Allmänt

De två senaste dagarna har vi spenderat på två olika öar, Poda och Chicken. Vi har tagit olika båtar ut och sedan åkt tillbaka på eftermiddagen. Vi har solat och badat och haft det allmänt gött. Vädret har varit bra under dagarna men på kvällarna så har det regnat en hel del om man säger så. När det kommer en regnskur hemma i Sverige så går det över på 10 min men här håller det på i flera timmar. Vi har även umgåtts med Lovisa och Pontus igen, de tipsade oss om boendet vi bor på nu, och när de kom tillbaka till Ao Nang så valde de att bo här igen. En kväll så gick vi ut tillsammans och då gick vi till en karaokebar vilket var lyckat! Det var andra gången för mig det blev att sjunga inför folk på denna resan, första gången var ju i Puerto Rico, så nu får det nog räcka på ett tag då jag inte har en alltför fager stämma, hehe. Nu är våra väskor packade för att imorgon åker vi och bor på ett hotell som ligger nära flygplatsen, på söndag morgon så flyger vi vidare, Agneta till Sverige och jag till Malaysia, så då blir det skönt att inte ha så långt dit. Ingen av oss kan förstå att vi redan ska lämna Thailand, vart tog denna månaden vägen? Tiden har verkligen gått fort. Så nu så ska vi passa på att njuta av den sista tiden tillsammans så mycket som möjligt :)

Kommentarer

  • spanky säger:

    Va fina och bruna ni är! Snart får du träffa Olliver igen, så kul :) Här går allt bra, fick internet idag. Charken är roligt att jobba i, även om jag inte förstår norrmännens matvanor (fårhuvud, lammfett osv). Puss och kram! Ps: "check YOU out"

    2012-11-23 | 20:37:17
  • My säger:

    Tjena Malin. Jag har inte följt din blogg till 100% men du verkar ha haft j*vligt kul på din och er resa! så det Malasia som får avsluta din resa eller fortsätter du en bit till? Sjukt att sist vi sågs var på harrys i augusti!

    2012-11-27 | 01:37:33

Kommentera inlägget här: